El cos de bombers ha hagut d’actuar aquest dissabte en dos rescats de muntanya que han comportat l’activació de l’helicòpter. El primer, al matí, per un home que s’havia torçat el turmell mentre caminava a la zona d’Arcalís, en un punt fronterer amb França. L’avís s’ha rebut a les 11.30 hores i l’home ha estat traslladat a l’hospital per ser atès de les lesions sofertes. D’altra banda, a les 16.26 hores s’han hagut de tornar a mobilitzar, aquest cop al Bike Park de Pal, on un jove ha caigut en un dels circuits i ha estat evacuat a l’hospital amb politraumatismes.