Sanitaris dels bombers i del servei d’urgències mèdiques (SUM) i també dotacions de la policia s’han hagut de mobilitzar aquesta nit passada davant l’avís -el va fer la dona quan va arribar a casa- que un home de poc més de seixanta anys s’hauria intentat llevar la vida i que el seu estat era molt greu. L’alerta es va donar deu minuts abans de les 11 de la nit i cap allà es van traslladar, en primer lloc, una dotació sanitària dels bombers, més enllà de la policia.
Segons fonts dels cossos de seguretat i emergència, els sanitaris del cos de prevenció han iniciat les maniobres de reanimació però han estat infructuoses, i quan ha arribat l’equip del SUM, pràcticament l’únic que ha calgut fer, malauradament, ha estat confirmar la defunció i, en conseqüència, certificar que el suïcidi per desgràcia s’havia consumat.