Tot plegat ha tingut lloc aquesta nit passada en un domicili de Sant Julià. I el detingut n’és un veí de 30 anys que havia acudit a casa dels seus progenitors a refugiar-se dels suposats conflictes conjugals, segons que ha especificat la policia en un comunicat. La intervenció policial ha estat cap a les 11 de la nit després que els veïns alertessin de la situació i, almenys a l’inici, tot i que era evident que els crits i el soroll sortien d’on sortien, ningú no obrís la porta del pis on hi havia l’altercat.
EL REQUERIMENT
Com s’ha apuntat, els veïns de l’habitatge on hi va haver l’altercat van avisar la policia alertant que se sentien molts cops i crits a l’interior d’un domicili particular, sobre lloc la patrulla interventora va constatar els fets. D’entrada es va trucar a la porta en reiterades ocasions però no va obrir ningú. Finalment obre la porta la persona que acabaria detinguda amb una actitud desafiant envers els funcionaris.
El primer que veuen els funcionaris és que l’home podria trobar-se sota la influència de begudes alcohòliques. I també es veu a l’interior de l’immoble una dona -que resulta ser la mare de l’home que ha obert la porta- amb el rostre vermell. La dona demana als policies que, si els plau, entrin al pis ja que necessita ajuda per reconduir la conducta del seu fill.
Una vegada a l’interior de l’immoble, hi ha una segona persona -en aquest cas el pare de qui acabarà detingut- que també presenta la cara vermellosa, i aquest manifesta haver estat agredit pel seu fill i que li hauria propinat un cop de puny al rostre, així com hauria tirat per terra a la seva mare. Segons explicacions dels progenitors recollides pels policies tot el conflicte s’inicia per la problemàtica de parella del seu fill. Aquest hauria arribat al domicili dels seus pares molt alterant i manifestant que necessitava consumir unes copes de vi.