Ferida una vianant que travessava corrent en ser envestida per un tot-terreny a la plaça Santa Anna

L’atropellament de la dona, de 35 anys, ha obligat durant una bona estona a tallar el trànsit d’accés cap al centre d’Escaldes des la rotonda que enllaça la carretera CG-2 i l’avinguda del Pont de la Tosca

A la rotonda que enllaça l'avinguda Pont de la Tosca i le CG-2 s'ha tallat l'accés cap a dins d'Escaldes. ALTAVEU

Una dona de 35 anys ha resultat ferida aquest dimarts al migdia en ser envestida per un vehicle 4x4 amb matrícula espanyola. L’accident ha tingut lloc en un pas de vianants a l'altura del número 29 de l’avinguda Carlemany d’Escaldes-Engordany, en les immediacions de la plaça Santa Anna, a tocar de l’església de Sant Pere Màrtir. Tot i l’accident ha estat molt aparatós, en principi les lesions no serien molt greus. Això sí, la dona ha hagut de ser traslladada al centre hospitalari on encara se li estan fent proves. 

El sinistre ha tingut lloc poc després d’1/4 d’1 del migdia i fins al lloc s’hi han desplaçat ambulàncies del SUM i del transport sanitari, per fer-se càrrec de l’atenció de la vianant, que aparentment creuava pràcticament corrent i no hauria deixat marge de maniobra al conductor per adoptar mesures, per dir-ho d’aquesta manera. Perquè la vianant envestida pogués ser atesa degudament, i per evitar col·lapses indeguts, s’ha tallat l’accés cap al centre d’Escaldes des de la rotonda que hi ha a l’inici del pont de la Tosca, el punt rodó que enllaça el vial comunal amb la carretera general CG-2. El tall ha durat ben bé mitja hora llarga.