Detingut després d’intentar fugir arran d’un incident viari a la zona de la Bartra

El conductor d’un vehicle que va ocasionar un conat d’atropellament aquest dijous al vespre va ser controlat poc després i va donar positiu en la prova d’alcoholèmia

Comentaris

Una imatge de la zona a través de les càmeres de Mobilitat, anit.
Una imatge de la zona a través de les càmeres de Mobilitat, anit. MOBILITAT

Un conductor de 27 anys ha estat detingut aquesta nit passada després de protagonitzar un incident viari a la zona de la Bartra, a Encamp. L’home va intentar fugir amb el vehicle però va ser enxampat poc després, a uns pocs centenars de metres i encara en terme parroquial encampadà, i va acabar sent arrestat en donar positiu en el control d’alcoholèmia que se li va fer acusat de delictes contra la seguretat col·lectiva i contra la integritat física i moral.

Els fets van passar poc després de les 9 de la nit a l’altura del punt quilomètric 2,500 de la CG2 i dotacions policials van haver de fer una petita persecució abans de poder enxampar el vehicle infractor. Segons ha informat la policia, l’arrestat va donar una taxa d’alcoholèmia d’1,47 i circulava en sentit descendent i fent ziga-zagues, segons alguns testimonis, quan va xocar contra diverses pilones de protecció situades al marge dret de la carretera. Una de les pilones va sortir projectada contra una noia que caminava per la vorera i que va haver de ser traslladada a l’hospital.

Inicialment, el conductor va continuar circulant sense aturar-se al lloc de l’accident. Ho va fer a uns 100 metres de distància, on se’l va localitzar amb la col·laboració del servei de circulació d’Encamp. Tenia la roda davantera dreta punxada, així com danys al vèrtex davanter dret del vehicle.

D’altra banda, per conduir sota els efectes de l’alcohol, la policia ha detingut dues persones més aquesta matinada. Es tracta d’una turista de 44 anys controlada a la frontera del riu Runer amb una taxa d’1,16 i d’un home de 38 anys amb un positiu de 0,97 a qui es va aturar en un altre control a Andorra la Vella.

Finalment, els darrers dies a Canillo, la policia també ha arrestat un home, de 65 anys i no resident, com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat en el tràfic jurídic per identificar-se com a agent de seguretat privat amb un document falsificat.

Comentaris

Trending