La policia ha detingut quatre persones en diversos punts del país durant els últims dies, la majoria per drogues. La detenció més destacada es va produir la matinada de dijous a la frontera del riu Runer, quan els agents van identificar una dona no resident de 31 anys que accedia al Principat amb 7,5 grams de ketamina. El cos policial li atribueix un delicte contra la salut pública.
A la mateixa frontera, però la matinada de dimecres, ja s’havien practicat dos arrestos més. Un home de 34 anys i una dona de 19, tots dos turistes, van ser detinguts quan intentaven entrar al país amb petites quantitats de droga: 0,25 grams de cocaïna en el cas de l’home i 1,35 grams de “tusi” en el de la jove.
D’altra banda, dimarts a Andorra la Vella, els agents van arrestar un home de 33 anys com a presumpte autor d’un delicte contra l’Administració de Justícia. La detenció es va efectuar per ordre de la Batllia, ja que l’individu no s’hauria presentat al centre penitenciari per complir una condemna d’arrest nocturn.