Un aparatós accident a Ribera d’Urgellet amb un cotxe calcinat condiciona el trànsit cap a Andorra

(AMB VÍDEO) Un vehicle ha colpejat el de davant, provocant que un dels automòbils implicats comencés a cremar; els bombers han extingit el foc i no hi ha hagut ferits però la circulació ha quedat alterada durant una hora

el vehicle que ha cremat. Bombers de Catalunya

Un impacte per encalç entre dos vehicles a la C-14, a Ribera d’Urgellet, ha acabat amb un dels cotxes implicats completament calcinat i ha obligat a tallar temporalment la carretera aquest diumenge a la tarda. Els fets s’han produït a les 17.50 hores, quan un vehicle ha colpejat el de davant per darrere, i ha acabat amb un dels cotxes completament incendiat, expliquen des del servei català de trànsit. L’aparatós sinistre ha alterat la circulació d’anada i tornada cap al Principat.

Segons han informat els Bombers de Catalunya a través de les xarxes socials, tres dotacions s’han desplaçat al lloc per extingir les flames, que han destruït completament el vehicle implicat en l’incident. Per sort, no hi ha hagut cap ferit. La col·lisió ha obligat a tallar la C-14 a l’altura del Kàrting el Pla mentre es realitzaven les tasques d’extinció i neteja de la zona, provocant retencions. La circulació s'ha restablert després de gairebé una hora i mitja.