Especialistes en rescats de muntanya dels bombers s’han hagut de mobilitzar a primera hora d’aquesta tarda per poder ‘recuperar’ un home que havia sortit a caminar -sota un sol de justícia i unes temperatures elevades- i en un moment donat s’ha trobat indisposat i ha caigut en un hort. Com que el lloc on es trobava era de difícil accés per poder-lo evacuar amb celeritat, els agents del cos de prevenció han activat un helicòpter per poder rescatar l’home.
La urgència s’ha donat poc abans de les 2 de la tarda i vers 1/4 de 3 se l’ha pogut immobilitzar i treure’l de la zona en helicòpter i, posteriorment, traslladar-lo cap a l’hospital. L’home implicat es trobava en les immediacions del camí de la Canaleta, a tocar del roc de Caldes i la carretera de l’Obac, i els agents s’han traslladat fins al lloc amb vehicle però la recuperació era més complicada que amb helicòpter.