Arrestat un home per colpejar i amenaçar la dona després d’activar-se un codi lila a l’hospital

La policia també deté una parella de turistes després d’agredir-se de forma mútua a Andorra la Vella

Un cotxe de policia a l'hospital.

L’activació d’un codi lila a l’hospital va conduir dilluns passat a la detenció d’un home que havia agredit la seva parella, a banda d’amenaçar-la de mort. En aquest cas, a més, la víctima va fer el pas de fer la denúncia per violència de gènere. Ja diumenge, una altra parella, turistes de 39 i 32 anys, van ser arrestats per agents del cos de policia també per colpejar-se mútuament.

L’alerta, en el primer cas, va saltar a l’hospital. La dona es va presentar al centre sanitari amb símptomes d’haver estat agredida. Els metges van activar el codi lila i, això, sumat al fet que la mateixa víctima va optar per presentar denúncia, va activar el cos d’ordre.

I, per això, es va procedir a l’arrest de la parella, un home de 56 anys. Se l’acusa de ser autor dels presumptes delictes contra la integritat física i moral i contra la llibertat. No només hauria colpejat la víctima; també la va amenaçar de mort.

Ja aquest diumenge, la policia ha hagut d’intervenir per una agressió en el marc d’una discussió de parella. La intervenció va tenir lloc a Andorra la Vella i es van controlar dos turistes, de 39 i 32 anys respectivament, que s’haurien agredit de forma mútua. Tots dos hauran d’afrontar càrrecs com a presumptes autors contra la integritat física i moral.

Finalment, la policia ha arrestat, al Pas de la Casa, un home no resident de 23 anys com a presumpte autor d’un delicte contra la Funció Pública. En aquest cas, se’l va localitzar al país quan té vigent una ordre d’expulsió.