Agredeix un nen de 12 anys per haver-se barallat amb el seu fillastre i acaba detingut

L’arrestat, de 40 anys, hauria atacat el menor dissabte en un parc d’Andorra la Vella; durant la setmana també s’ha detingut un home per agredir la parella i sis conductors per alcoholèmia

Comentaris

Un gronxador al Parc Central.
Un gronxador al Parc Central. Ailè!

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

La policia va detenir dissabte al vespre a Andorra la Vella un home de 40 anys com a presumpte autor d’un delicte contra la integritat física i moral després d’agredir un menor de 12 anys. Els fets es van produir arran d’una baralla prèvia entre l’infant i el fillastre de l’arrestat en un parc de la parròquia.

La intervenció policial va tenir lloc pels volts de les 19.22 hores. Segons ha informat el cos d’ordre, l’home hauria atacat el menor després de la disputa que aquest havia mantingut amb el seu fillastre. No han transcendit més detalls sobre les circumstàncies de l’agressió ni sobre l’estat de l’infant.

Aquesta és una de les vuit detencions efectuades per la policia durant la setmana per delictes contra la integritat física i moral i contra la seguretat col·lectiva. L’altra actuació relacionada amb una agressió es va produir dilluns, poc després de dos quarts de dotze del migdia, també a Andorra la Vella.

En aquest cas, els agents van arrestar un home de 42 anys acusat d’agredir la seva parella al domicili conjugal. L’alerta va arribar des de l’hospital després que s’activés un codi lila, el protocol d’atenció davant de possibles casos de violència de gènere.

Les altres sis detencions corresponen a homes d’entre 28 i 54 anys que conduïen sota els efectes de l’alcohol. Tots van donar taxes superiors als 0,87 grams per litre de sang. Un dels conductors duia, a més, una navalla amb una fulla de 7,7 centímetres a la ronyonera. Per aquest motiu, també va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de tinença i port il·legal d’arma.

Comentaris

Trending