Els fets van ocórrer la matinada de dimecres en un local d’oci nocturn del Pas de la Casa, on aquests dies hi ha centenars de joves procedents de Bèlgica. Una noia d’aquests grups s’hauria vist assaltada per l’home que acabaria detingut només sortir dels lavabos del local. L’home la va agafar fortament pel coll i va procedir a menjar-li els morros sense contemplacions ni cap petició de permís.
Segons el relat de la denúncia, l’home no només va forçar la dona a fer-se un petó, sinó que l'hauria “petonejat amb violència” sense cap mena de consentiment. Els detalls policials remarquen la gravetat de la situació, ja que la víctima va intentar resistir-se activament i va demanar reiteradament a l'agressor que s’aturés.
L’home, lluny de fer cas a les demandes de la jove, va mantenir la seva actitud fins que les amigues de la víctima van aparèixer i van poder ajudar-la, aconseguint que l’agressor la deixés anar. L’arrest es va produir pocs minuts després dels fets. Un membre de l’equip de seguretat privada que acompanyava el grup de turistes amb què viatjava la víctima va ser qui va alertar una patrulla de la Policia que es trobava realitzant tasques de vigilància per la zona.
Gràcies a aquesta ràpida comunicació, els agents van poder intervenir just després que es produís l’incident i procedir a la detenció del jove com a presumpte autor d'un delicte contra la llibertat sexual. Va declinar l’assistència lletrada i va ser posat a disposició judicial aquest dijous al matí. Inicialment es pretenia que anés a la Comella, per la violència i el total menyspreu mostrat cap a la noia. Però finalment se’l va processar, se’n va decretar la llibertat provisional i se li ha prohibit la sortida d’Andorra, motiu pel qual se li ha exigit l’entrega del seu passaport.