En la zona esmentada s’hi estan col·locant uns micropivots i des d’Andorra Telecom ja s’havia advertit l’empresa constructora que anés amb molta cura perquè es tractava d’un indret sensible. de fet, fins ara s’havia anat treballant sense incidència. Aquest dimecres, però, una inclinació indeguda a l’hora de perforar ha suposat que s’hagi tallat un cable d’unes 200 fibres, de les quals n’haurien resultat seccionades, segons fonts oficioses, més o menys la meitat. Des d’aquell punt i cap avall, els usuaris que es trobaven dependents d’aquells cables s’han quedat sense wifi.
La incidència d’ha detectat poc abans de les 3 de la tarda i malgrat que els operaris d’Andorra Telecom s’han començat a posar a treballar amb celeritat, ja comptaven que fins a mitjanit no es podria deixar la situació per restablerta. Es tractava d’una operació complexa. A partir de poc després de les 10 de la nit els usuaris que no tenien wifi han anat recuperant el servei. I a poc a poc s’ha anat normalitzant la situació.
Segons les fonts consultades relatives a afectats, la queixa era que la companyia no ha informat en cap moment de la situació. I quan es contactava amb el 115 no se sabia dir quan es podria recuperar el servei. De fet, segons que ha pogut comprovar l’Altaveu, el raonament que es donava de la incidència era una avaria en un cofret, una caixa de connexions. I es deixava clar que s’estava treballant en la reparació perquè l’avaria estava plenament localitzada.