Isabella Vargas, nova presidenta de Diversand

La fins ara vicepresidenta assumeix el lideratge de l’entitat en substitució de Nieves Calvo, que la dirigia des del 2023 i que ara en serà la número dos

Isabella Vargas, a l'estand de Diversand a la Fira.
Isabella Vargas, a l'estand de Diversand a la Fira. Anna Mencos

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

L’Associació per a la defensa dels drets del col·lectiu LGTBIQ+ d’Andorra, Diversand, ha formalitzat un canvi en la seva junta directiva. Isabella Vargas, que fins ara exercia com a vicepresidenta de l’entitat, ha agafat el relleu de Nieves Calvo, i ha assumit la presidència de l’associació.

Per la seva banda, Nieves Calvo, que havia ocupat la presidència de Diversand des de l’any 2023, passa a exercir el càrrec de vicepresidenta. El canvi dona continuïtat a la tasca desenvolupada per l’entitat en defensa dels drets de les persones LGTBIQ+ al Principat. La resta de la junta la completen David Fernández, com a secretari, i Solange Amorim Da Silva, que assumeix les funcions de tresorera. A més, Kavita Tanwani i Noah Surana Rodríguez formen part de l’entitat com a vocals. Els canvis ja consten al registre d’associacions d’Andorra la Vella.

Celbebració del dia de l'orgull 2025.

Relacionat

Diversand celebrarà dissabte 27 de juny la marxa de l’Orgull LGTBIQ+

El primer acte formal que celebrarà la nova junta, amb Vargas al capdavant, serà el Dia de l’Orgull, que Diversand ha organitzat el pròxim 27 de juny sota el lema ‘Ni un pas enrere!’. La jornada combinarà activitats reivindicatives, culturals i festives amb l’objectiu de visibilitzar la diversitat afectiva, sexual i de gènere i continuar reclamant la plena igualtat de drets per al col·lectiu.

El programa inclourà un episodi especial en directe del ‘Roc del Queer Podcast’, un taller de pancartes reivindicatives i la tradicional Marxa de l’Orgull pels carrers cèntrics d’Andorra la Vella. La celebració es completarà amb la lectura del manifest al Parc Central, actuacions musicals i una festa de cloenda oberta a tota la ciutadania. En aquesta nova etapa, l’entitat continuarà lluitant per defensar els drets de les persones LGTBIQ+, rebutjant qualsevol retrocés en els drets del col·lectiu i refermant el compromís amb una societat més inclusiva i respectuosa amb la diversitat.

Etiquetes

Comentaris

Trending