El pla estratègic 2023-2025 incloïa un total de 37 accions, agrupades en 16 objectius estratègics i sis línies estratègiques. Els resultats obtinguts mostren un greu d’execució molt elevat (91,90%), amb 34 accions s’han completat, i les tres restants es troben en curs, sense cap acció no iniciada. Pel que fa als objectius estratègics se n’han assolit 14 completament i els dos restants de manera parcial.
Les línies estratègiques completades íntegrament són relatives a la millora del sistema de gestió interna, l’adequació i optimització de recursos, la millora de la visibilitat institucional i el foment de la cultura de la qualitat. Les tres accions que continuen en curs, estan vinculades a l’obtenció del segell de bones pràctiques del Sistema Iberoamericà d’Assegurament de la Qualitat en l’Educació Superior, l’elaboració d’una guia d’avaluació institucional i a la implantació completa d’un sistema digital de treball centralitzat per a les avaluacions externes.
El pla estratègic es va elaborar mitjançant un procés participatiu, liderat per la direcció i l’equip tècnic de l’AQUA, i amb la implicació dels principals agents d’interès del sistema d’ensenyament superior, establertes al país, amb el ministeri competent en la matèria i amb un grup de persones expertes externes, que van aportar comentaris i suggeriments abans de l’aprovació final per part del comitè director de l’AQUA.







Comentaris