Concretament, es proposa augmentar en 1,5 milions els recursos per a la policia amb l’objectiu de reforçar el departament, dotant els agents dels recursos necessaris i respectar els compromisos adquirits pel Govern, especialment pel que fa al règim progressiu de prejubilació promès. Andorra Endavant considera que la policia necessita mitjans tecnològics i operatius adequats per fer front als reptes actuals de seguretat, per això destinaria els diners a adquirir i formar tres gossos especialitzats en la detecció de drogues per reforçar els controls fronterers; incorporar dos equips tecnològics de lectura, escaneig i verificació de passaports, un a cada frontera, per detectar documents falsificats i millorar els controls d’identitat; desenvolupar un sistema propi de missatgeria interna segura i confidencial per protegir la informació policial; digitalitzar els procediments administratius per reduir la burocràcia i permetre que els agents dediquin més temps a les tasques policials.
D’altra banda es vol destinar un milió d’euros a les famílies amb fills menors que pateixen malalties greus. Així, Andorra Endavant proposa utilitzar aquesta bossa de diners una nova ajuda econòmica destinada als pares, mares o tutors legals que han de reduir o interrompre la seva activitat laboral per acompanyar un fill menor hospitalitzat o sotmès a tractaments mèdics, tant a Andorra com a l’estranger. L’objectiu és compensar la pèrdua d’ingressos salarials que pateixen aquestes famílies i evitar que una situació de malaltia greu comporti també dificultats econòmiques.
Finalment, es preveuen 5 milions per iniciar la construcció d’un complex d’habitatges tutelats per a la gent gran, amb serveis compartits. El projecte global preveu 200 habitatges, desenvolupats progressivament mitjançant construcció modular industrialitzada i, preferentment, en terrenys públics. Concretament, en una primera fase es proposa construir 50 habitatges individuals, complementats amb espais comunitaris i serveis com menjador, bugaderia, zones de convivència i activitats compartides esportives i d’estímuls neuronals, ja que la inversió total per als 200 habitatges s’estima en entre 14 i 21 milions.