L’Splash tanca el primer any d’obertura amb gairebé 13.000 entrades venudes

Es considera que les dades confirmen “l’èxit i la consolidació” de l’espai com a destinació preferent per al lleure familiar mentre la directora del Palau de Gel afirma que la resposta del pública els motiva a continuar “innovant i millorant” les instal·lacions

Adults i nens gaudint de l'Splash.

L’Spalsh, l’atracció aquàtica del Palau de Gel, ha tancat el primer any de funcionament amb un total de 12.879 entrades venudes, entre el gener del 2024 i el febrer del 2025. Segons s’ha informat des des Palau de Gel mitjançant un comunicat, aquestes dades confirmen “l’èxit i la consolidació” de l’espai com una destinació preferent per al lleure familiar i esportiu.

La directora del Palau de Gel, Sira Puig, ha destacat que “aquesta resposta del públic tan positiva ens motiva a continuar innovant i millorant les nostres instal·lacions i serveis per ser un referent d’oci i turístic de Canillo i del país”.

Segons les dades recollides des del Palau de Gel, el dia de més afluència va ser el 14 d’agost passat, amb 212 entrades venudes, mentre que en el que portem de 2025, el dia amb més visitants va ser el 15 de gener, amb 148. Aquestes xifres reflecteixen “una elevada demanda tant en temporada alta com en períodes hivernals”.

Aquest mes de febrer, que tot just ha acabat, s’han registrat 1.200 persones amb una consolidació de la reserva realitzada per grups. Respecte a l’entrada individual, s’ha dissenyat l’estratègia comercial de promocionar el paquet d’entrades integrat amb el pont tibetà i el mirador del Roc del Quer.

Cal recordar que el Palau de Gel afronta un procés d’ampliació i modernització per tal de mantenir-se com una destinació imprescindible, en el qual es preveu una inversió de 2,5 milions i que actualment es troba en període de concurs d’idees.