Amb la reobertura del sistema de venda, s’activen també paquets conjunts amb el Palau de Gel, que permeten reservar activitats de natura, aventura i esport en un únic procés de compra. Paral·lelament, la plataforma incorpora opcions de compra per a grups i activa el canal de vendes per a revenedors tant nacionals com internacionals.
La tarifa bàsica del Mirador del Roc del Quer es manté en 6 euros per persona. En el cas del Pont Tibetà, el preu és de 17 euros en temporada baixa i de 19 euros en temporada alta. El paquet conjunt que permet visitar ambdós atractius s’estableix en 20 euros en temporada baixa i 22 euros en temporada alta.
CREIXEMENT DE VISITANTS I FACTURACIÓ
El Pont Tibetà i el Mirador del Roc del Quer continuen consolidant-se com a motors turístics de la parròquia. Durant el 2025, la facturació conjunta va créixer un 14,5% respecte a l’any anterior, mentre que el nombre de visitants va augmentar un 5,4%, arribant als 167.024 visitants. Per equipaments, el Mirador del Roc del Quer va liderar el creixement amb un increment del 40,1% en facturació i del 18,4% en entrades. El Pont Tibetà, per la seva banda, va registrar un augment del 9,6% en facturació i va assolir 94.138 entrades, malgrat la meteorologia adversa dels mesos de novembre i desembre, que va obligar a tancar la instal·lació diversos dies.
Segons la directora del Palau de Gel i dels serveis turístics de Canillo, Sira Puig, “aquestes dades confirmen l’atractiu creixent dels dos equipaments i el seu paper clau dins l’oferta turística de la parròquia, que continua apostant per experiències singulars vinculades al paisatge i a la natura”.