Mor Pere Font Moles, fundador de la Impremta Principat i excònsol menor d’Encamp
A més a més, també va ser conseller general en els períodes 1964-1967 i 1970-1973; fou una figura política i cultural rellevant de la història d’Andorra
Font Moles saluda Macron durant la visita del segon el 2019.
Comú Encamp
S’ha mort Pere Font Moles, figura política i cultural rellevant i transcendent de la història d’Andorra. Tenia 99 anys i pertanyia a la nissaga de la casa d’Areny encampadana. Va exercir de cònsol menor d’Encamp (amb Enric París) entre el 1960 i el 1961 i fou conseller comunal entre el 1962 i el 1963. Va ser, també, conseller general en els períodes 1964-1967 i 1970-1973.
A més a més, també va destacar per haver estat el fundador –el 1950– de la històrica Impremta Principat, molt coneguda a la parròquia i al país. La Impremta Principat és l’empresa pionera en reproducció de còpies de documents a Andorra. El comú d’Encamp ja ha expressat el condol per la defunció de Font Moles a les seves xarxes.
Pere Font Moles treballant a la impremta que va fundar.Instagram: Impremta Principat