Els inflables i la realitat virtual triomfen en el Saló de la Infància d’Encamp i el Pas de la Casa

El trenta-unè certamen tanca després de set dies d’activitats i més de 3.600 visitants entre les dues localitats: “El punt fort és ser una experiència compartida entre infants, joves i les seves famílies”

Els inflables han estat un èxit. RC Audiovisuals / comú d'Encamp

Encamp ha tancat una nova edició del Saló de la Infància i la Joventut d’Andorra amb més de 3.600 visitants, entre les edicions d’Encamp del 27 al 30 de desembre, i el Pas de la Casa del 2 al 4 de gener. Set dies dedicats al lleure infantil i juvenil per a totes les edats que ha combinats jocs, animacions itinerants, tallers i espectacles. Els inflables o les propostes de realitat virtual han estat de les propostes més ben valorades.  

La majoria dels visitants enquestats han valorat com a excel·lent aquesta edició. Els participants a la 31a edició del Saló han destacat especialment la gran varietat d’activitats, la bona organització i l’ambient familiar i acollidor de l’espai. Joan Sans, conseller de Cultura, Infància i Joventut,  ha destacat que “el punt fort del saló és ser una experiència compartida entre infants, joves i les seves famílies”

Entre les propostes més ben valorades sobresurten clarament els inflables, convertits en l’activitat estrella, així com les experiències de realitat virtual, els simuladors i els videojocs, que han tingut una gran acceptació entre els infants i joves. Les famílies amb infants petits han valorat especialment la zona de ‘Primeres sensacions’, pensada per a les primeres edats, mentre que els més grans han gaudit de propostes com les videoconsoles, els jocs Arcade i els circuits de bicis, karts i cotxes. 

Altres aspectes molt ben puntuats han estat la distribució dels espais per edats, la decoració, els tallers creatius(pintacares, manualitats i maquillatge), així com els espectacles, el cinema 6D/7D i les activitats interactives. L’equip de monitors i organitzadors també ha rebut nombroses felicitacions per la seva atenció i professionalitat. En conjunt, l’activitat confirma l’èxit de la proposta, consolidant-la com un espai complet, innovador, inclusiu i lúdic, pensat per oferir experiències de qualitat a infants i famílies de 0 a 17 anys, durant les festes de Nadal a la parròquia encampadana.  

REPORTATGE GRÀFIC: RC Audiovisuals / comú d'Encamp

Saló de la Infància i la Joventut d'Encamp
Inflables al Pas de la Casa.
Activitats per als més menuts.
Una vista del saló al Pas de la Casa.
Les autoritats al Pas de la Casa.
Animació al saló.
Una vista del saló.
Animació al saló.
Animació al saló.
Primeres sensacions per als més petits.
Activitats d'animació.