El Cota 1.300 s’allarga una setmana i s’acomiadarà amb la celebració del dia de la dona

El dia 7 hi haurà un concert especial de tribut a ABBA amb The Swing Girls & The Dancing Queen; l’esdeveniment ha recuperat els registres d’afluència els dos últims dissabtes gràcies a la millora del temps

La plaça de la Closa pràcticament buida durant l'estrena del Cota 1.300.
La plaça de la Closa pràcticament buida durant l'estrena del Cota 1.300. A. M.

L’après-ski ordinenc Cota 1.300 s’allargarà una setmana més del previst. Tot i que la previsió inicial era que aquest dissabte es dugués a terme l’última sessió, fonts comunals han confirmat que finalment l’esdeveniment s’acomiadarà el pròxim dia 7 de març amb una edició especial que permetrà commemorar, també, el dia de la dona.

Com és habitual, el Cota 1.300 es posarà en marxa a partir de les cinc de la tarda a la plaça de la Closa, coincidint amb l’hora de tancament de les pistes, però serà a les 18 hores quan s’ha previst el concert especial. Concretament es farà un tribut a ABBA amb l’actuació de The Swing Girls & The Dancing Queen.

El Cota 1.300 ha viscut enguany la segona edició després que la iniciativa comunal obtingués una bona resposta l’hivern passat. De fet, es va decidir allargar-lo, passant de quatre a sis dissabtes. La condicions meteorològiques d’aquest any, però, amb neu i fred durant les primeres setmanes, van suposar una arrencada mult fluixa i fins i tot alguna anul·lació.

El comú va reaccionar posant carpes per mirar de protegir el públic de les inclemències del temps i això, sumat a una millora meteorològica ha permès que les dues últimes setmanes l’afluència s’hagi recuperat, arribant a superar el centenar d’assistents.

Comentaris (1)

Trending