Els arbres dels desitjos de Sant Joan ja llueixen als carrers d’Andorra la Vella

Les associacions de comerciants del Centre Històric i de Riberaygua i Travesseres, amb la participació de l’Eix Central i el suport del comú d’Andorra la Vella, han impulsat una nova acció conjunta per dinamitzar els carrers i reforçar l’esperit festiu

L’‘Arbre dels Desitjos’ de la plaça de la Rotonda.

La màgia de Sant Joan ja es comença a sentir als carrers d’Andorra la Vella. Amb l’objectiu d’implicar veïns, comerciants i visitants en una acció carregada de simbolisme, les associacions de comerciants del Centre Històric i de Riberaygua i Travesseres, amb la participació de l’Eix Central i el suport del comú, han posat en marxa l’‘Arbre dels Desitjos’.

La proposta convida tothom a escriure un desig i penjar-lo en un dels tres arbres decoratius instal·lats als principals eixos comercials de la parròquia. Participar només cal recollir una targeta en qualsevol dels establiments adherits, deixar-hi escrit un desig, un anhel, un somni o un propòsit, i penjar-lo als arbres que es poden trobar al Carrer Doctor Nequi, al Carrer Callaueta i a la Plaça de la Rotonda.

L’‘Arbre dels Desitjos’ de la plaça de la Rotonda. Altaveu

L’acció culminarà la nit de la revetlla de Sant Joan, quan totes les targetes es recolliran i es traslladaran fins a la foguera de la Plaça Guillemó. Allà, el foc, consumirà els desitjos escrits en una cerimònia que connecta amb la tradició i que “la màgia faci la resta”. Amb aquesta iniciativa, els eixos comercials busquen dinamitzar els carrers i reforçar l’esperit festiu d’una de les celebracions més arrelades del calendari.