Andorra la Vella obre el procés per renovar el Consell de la Gent Gran

Les persones majors de 65 anys de la parròquia poden presentar-se per formar part d’aquest òrgan de participació ciutadana fins el 18 de novembre i les eleccions sses celebraran el 23 de novembre

Comentaris

El Consell de la Gent Gran d'Andorra la Vella actual.
El Consell de la Gent Gran d'Andorra la Vella actual. Comú d'Andorra la Vella

Escolta l'article ara…

0:00
0:00

El comú d’Andorra la Vella ha obert el període de presentació de candidatures per renovar els membres del Consell de la Gent Gran. El procés permetrà escollir els nous representants d’aquest òrgan de participació ciutadana, que té com a objectiu recollir les inquietuds i propostes de les persones grans de la parròquia i traslladar-les al Comú. Els nous consellers exerciran el càrrec durant dos anys, tal com estableix el reglament vigent.

Poden presentar-se les persones majors de 65 anys que estiguin censades a la parròquia o que siguin usuàries dels serveis comunals adreçats a la gent gran. El Consell està format per vuit representants, entre els quals també hi ha membres d’associacions i entitats d’Andorra la Vella vinculades al col·lectiu, així com representants de residències i centres de dia.

Les persones interessades poden presentar la seva candidatura fins al 18 de novembre a través del formulari en línia habilitat pel comú. També es distribuiran formularis en paper en diferents punts de la parròquia per facilitar la participació de les persones que prefereixin fer el tràmit presencialment.

Les votacions tindran lloc el dilluns 23 de novembre a l’Enclau, la Casa Pairal, el Centre Cultural La Llacuna i el Centre Esportiu dels Serradells. L’endemà, 24 de novembre, es farà l’obertura de les urnes i el recompte dels vots. Els nous consellers seran nomenats durant el plenari, que se celebrarà el 3 de desembre.

DONAR VEU A LA GENT GRAN

El Consell de la Gent Gran es va crear el desembre del 2022 com un òrgan permanent de consulta i assessorament per treballar qüestions que afecten el dia a dia del col·lectiu, com l’accessibilitat, l’habitatge, els serveis assistencials i les activitats adreçades a la gent gran, amb la voluntat de contribuir a millorar el seu dia a dia.

Comentaris

Trending