El febrer del 2024 la nova majoria comunal va informar que deixava de pagar el complement de baixa per accident laboral que feia anys que la corporació assumia, i d’aquesta manera volia corregir una situació que el Tribunal de Comptes feia anys que advertia era incorrecta. Tot i així, finalment la situació es va reconduir, i a través d’una disposició transitòria a l’ordinació de la Funció Pública es va mantenir aquesta cobertura a l’espera de convocar un concurs i poder trobar una companyia externa que assumís aquestes assegurances.
A la tardor es va licitar el servei d’assegurança i al desembre es va haver de declarar desert el concurs perquè no hi havia hagut concurrència. Davant d’aquesta situació, el comú ha seguit pagant el complement i ja va anunciar que convocaria un nou concurs a través d’un procediment negociat. Acció que s’ha fet pública aquest dimecres al Butlletí Oficial del Principat (BOPA).
L’obertura d’un procediment negociat implica que la corporació podrà comparar ofertes i negociar-ne les condicions directament amb els candidats en funció de les condicions fixades al plec de bases. Les propostes es podran presentar fins a les 15 hores del 30 de juny mitjançant la plataforma de contractació del sector públic i l’obertura de pliques serà telemàtica.
Comentaris