La CASS us informa,
S’ha detectat una incidència en les cartes d’elector, del col·legi de les persones empresàries i persones que realitzen una activitat per compte propi, enviades per correu postal, amb motiu de les eleccions al Consell d’Administració del 17 de juny.
Les cartes d’elector d’aquest mateix col·legi i enviades per correu electrònic no presenten cap incidència.
L’error és atribuïble a un problema de la impremta en el procés d’impressió, que ha provocat que aparegui incorrectament el nom i/o els cognoms d’alguns candidats d’aquest col·legi. Concretament, una incidència en la tabulació de les dades ha ocasionat que s’afegeixi parcialment el nom o cognom corresponent a la persona següent de la relació.
FE D’ERRATA
On diu:
Ha de dir:
Per aquest motiu, s’enviaran de nou les cartes d’elector corregides a totes aquelles persones a les que no s’ha enviat per correu electrònic.
La carta d’elector és un document de caràcter informatiu i no constitueix un requisit per a l’exercici del dret de vot. Per tant, la incidència descrita no afecta els drets dels electors, ni la seva participació en les votacions.
Tot i així, l’organisme lamenta sincerament les molèsties que aquesta incidència pugui haver ocasionat i agraeix la comprensió de les persones afectades.
Andorra la Vella, 10 de juny del 2026