Restriccions per obres a una carretera entre Andorra i França

Els treballs es faran a la RN 20 entre els propers dies 12 al 23 i obligaran a desviar els camions de més de 3,5 tones de Porta a la Tor de Querol

La RN 20 al seu pas per la Tor de Querol.

La RN20, una de les carreteres que enllacen Andorra i França, patirà restriccions de trànsit entre els dies 12 i 23 d'aquest mes de juny. El motiu són les obres entre Porta i la Tor de Querol pel soterrament de les línies elèctriques i de la fibra òptica. 

Es farà circulació alterna, amb velocitat limitada a 50 km/h i prohibició als camions superiors a 3,5 tones. Els treballs es duran a terme entre les nou de la nit i les sis del matí. Hi haurà desviacions per als camions de més de 3,5 tones així com semàfors per regular la circulació.

La RN20 uneix París amb la frontera espanyola i es bifurca al coll de Puymorens amb una branca de la RN22 que arriba a Andorra.