El pont de Meritxell porta retencions per sortir del país

Les retencions que s’han generat a la frontera del riu Runer han obligat a obrir el segon carril de baixada per disminuir unes cues que arribaven fins a la rotonda del centre comercial Epizen

Cotxes sortint per la frontera del riu Runer.

La xarxa viària del país nota els efectes d’un dels darrers caps de setmana d’estiu, sumat a la possibilitat de fer pont que dona el fet que Meritxell cau en dimarts. Especialment, a la frontera del riu Runer. Des de les quatre de la tarda, el trànsit de sortida s’ha anat intensificant i s’han generat retencions importants. Per ara, la cua arriba fins a la rotonda del centre comercial Epizen.

En aquest sentit, es constata que hi ha un elevat nombre de vehicles que volen marxar del país. El fet que arribi un dels darrers caps de setmana d’estiu i que, a més, hi hagi qui pugui allargar fins a quatre dies de festa vist que Meritxell és dimarts, genera un intens trànsit de sortida. I, lògicament, cues davant les quals toca paciència.

El principal punt problemàtic és, ara mateix, la frontera amb Espanya. A partir de les tres de la tarda, la sortida de cotxes s’ha anat intensificant i ràpidament s’ha transformat en retencions. La cua ha arribat fins al centre comercial Epizen, fet que ha obligat a obrir els dos carrils de sortida per facilitar la descongestió de la zona.

Etiquetes: