Ferida la conductora que ha perdut el control del cotxe i ha bolcat a Bordes d’Envalira

Emergències mèdiques i dotacions de la policia s’han hagut de mobilitzar poc abans de les 8 del matí per assistir els ocupants del vehicle

El cotxe accidentat.

Un vehicle que en principi circulava descendent i, per tant, en direcció cap al centre del país ha perdut el control a l’altura de la benzinera que hi ha a Bordes d’Envalira i ha donat tombs fins a quedar bolcat al voral de la carretera. L’accident ha sigut poc abans de les 8 del matí i ha resultat ferida la conductora i única ocupant del vehicle, una noia de 22 anys que ha hagut de ser traslladada a l’hospital.

Altres usuaris de la via, que presenta força presència de neu i gel arran de les precipitacions d’aquests darrers dies, han avisat les emergències mèdiques i de seguretat. Com a mínim una ambulància d’una empresa privada i dotacions de la policia han acudit a lloc a assistir els ocupants del vehicle i mirar que l’accident tingués la menor incidència possible en la circulació.

El vehicle portava plaques de matrícula espanyoles i ha patinat de mala manera. Aparentment, tampoc la conductora tenia gaire experiència en la conducció amb la calçada en les condicions de gel, neu i humitat que presentava aquest matí.