Ferit el conductor d’una furgoneta en un topada amb un camió i una altra furgoneta a Sispony

El sinistre ha ocorregut a 3/4 de 10 del matí i durant una estona ha dificultat l’accés cap al quart massanenc; dues ambulàncies, dotacions de la policia i agents de circulació s’han fet càrrec de la gestió del sinistre

Una imatge de la mobilització de vehicles d'emergència a la zona.

El conductor d’una furgoneta, un resident de 64 anys, ha resultat ferit en patir una col·lisió amb un camió i una altra furgoneta en el vial d’accés cap a Sispony (CS320 punt quilomètric 0,200 de la Massana). El sinistre, que ha estat cap a 3/4 de 10 del matí, ha originat dificultats en l’accés al quart massanenc perquè en veure-s’hi implicats tres vehicles ha dificultat l’accés al quart massanenc.

Tots els vehicles implicats i també els respectius conductors -els altres dos, home i dona, han resultat il·lesos- eren del país. Els policies especialistes en accidents de trànsit hauran d’esbrinar les causes del sinistre. En principi, no revestiria especial gravetat. Però sí que ha obligat a mobilitzar-se vàries dotacions d’emergència sanitària -una ambulància del SUM i una altra dels bombers- i dotacions policials.

Fins al lloc hi ha acudit una patrulla convencional i una furgoneta del grup d’atestats. També agents de circulació del comú de la Massana s’han acostat fins a la zona per poder fer el suport necessari i mirar de gestionar la circulació el millor possible, en una hora amb una certa afluència de vehicles, encara que no la que hi havia hagut una i dues hores abans.