S’estavella contra la penya a Ransol i acaba detingut per duplicar la taxa d’alcoholèmia

L’automòbil, un Ford Focus espanyol, va  quedar sinistre total després d’impactar contra un mur de roca natural a la zona de la Trava però sortosament no hi va haver ferits de rellevància entre els ocupants

Estat en què va quedar el cotxe després de picar contra la penya.

Un Ford Focus espanyol va ser protagonista d’un aparatós accident a la CG-2, en terme de Ransol, i a la zona de la Trava, a la parròquia de Canillo. El vehicle es va encastar tot sol contra la penya una estona abans de la mitjanit i va quedar molt malmès. Sortosament cap dels ocupants de l’automòbil no va sofrir lesions de rellevància. El conductor del cotxe n’hauria perdut el control tot sol, suposadament, per la manca de reflexes derivada de l’excés d’alcohol. En efecte, quan se li va fer el control d’alcoholèmia arran del sinistre, el conductor va marcar una taxa d’1,51 grams d’alcohol per litre de sang i va quedar detingut acusat d’un delicte contra la seguretat col·lectiva.

Per sort, no hi va haver cap altre automòbil implicat en el sinistre. L’accident va ser poc abans de 2/4 de 12 de la nit de diumenge i va ocórrer, com va avançar l’Altaveu, gairebé davant per davant de l’establiment de restauració denominat Borda de l’Hortó. Una vegada altres usuaris de la via van copsar l’aparatós accident van mobilitzar els serveis d’emergència. Fins a la zona hi van acudir agents del servei de circulació del comú de Canillo i dotacions de policia, com a mínim amb una de les unitats especialitzada en accidents de trànsit. Aquest conductor no resident no ha estat l’únic detingut durant la nit i matinada per alcoholèmia positiva. La policia també ha efectuat diverses detencions relacionades amb delictes contra la salut pública, és a dir, persones que han estat ‘descobertes’ amb petites quantitats de droga, sempre o gairebé sempre per al propi consum.

El de la Trava tampoc no va ser l’únic accident que hi va haver diumenge a la nit. Passades les 9, a la rotonda que enllaça la CG-3 amb la carretera secundària que porta cap a l’Aldosa de la Massana, a Ordino, dos cotxes van col·lisionat sense que hi hagués hagut tampoc ferits de rellevància. En aquest cas, allò rellevant va ser que el conductor d’un dels vehicles implicats el va abandonar al bell mig de la via i va tocar pirandó. Hores d’ara el conductor encara no hauria estat localitzat però sí que el vehicle està plenament identificat i serà qüestió d’hores. És el tercer accident que acaba amb el cotxe abandonat en qüestió de tres dies.