Un arbre caigut bloqueja el camí ral al seu pas per Ordino

S'espera que en les properes hores es pugui retirar i reobrir la via

L'arbre caigut al mig del Camí Ral a Ordino

Un arbre s'ha desarrelat al Camí Ral d'Ordino, prop de Santa Bàrbara, i ha caigut sense causar danys personals. En les properes hores s'espera que es pugui retirar i recuperar la normalitat a la via.

Un arbre s’ha desarrelat al camí ral a Ordino, prop de Santa Bàrbara, i ha caigut bloquejant completament el pas. Sortosament no ha causat danys personals, però el camí s’ha hagut de tancar en el tram afectat.

Des del Comú d’Ordino ja han avisat el Ministeri de Medi Ambient, que és qui té la competència sobre els rius i la vegetació de ribera, perquè se’n faci càrrec. S’espera que en les properes hores es pugui retirar i que el camí recuperi la seva normalitat.

Etiquetes: