L’acusat ha basat la seva defensa en el consum d’alcohol i en la barrera idiomàtica, afirmant que no comprenia el català ni el castellà. Segons el seu relat, la jove el va guiar al lavabo de la mà i no va percebre cap gest de rebuig ni oposició. Ha admès que la penetració va ser “breu” a causa d’una erecció parcial per l’embriaguesa, però ha insistit que la noia no el va empènyer ni li va demanar que s’aturés.
Per contra, el tribunal ha visional la declaració judicial de la víctima, del desembre del 2024, qui mantenia una versió oposada. Segons la jove, malgrat que l’inici del contacte sexual va ser voluntari, la situació va derivar en un acte brusc. Ha declarat que va sentir dolor i que va demanar a l’home que parés, però que aquest no ho va fer i que li va tapar la boca quan les seves amigues la van començar a cridar des de fora del cubicle.
A la tarda ha estat el torn de les amigues presents aquella matinada amb la víctima i del seu pare. Les testimonis han relatat que van trobar la jove a la barra plorant i en estat de xoc. Segons han explicat, en traslladar-se al lavabo per assistir-la, van observar que la jove estava ensagonada a les cames i la roba interior. També han afirmat haver vist taques de sang als pantalons de l’acusat mentre aquest les observava davant el mirall del bany.
Pel que fa a l’estat físic de la víctima, s’han mencionat informes mèdics que indicarien l’existència de desgarraments vaginals i anals. La defensa, per la seva banda, ha subratllat que el reconeixement mèdic realitzat a l’acusat no va trobar restes de sang al seu cos i que l’home no va intentar fugir del local, sinó que s’hi va quedar una hora més després dels fets, fins que es va avisar a la policia.
La jornada ha finalitzat amb la declaració del pare de la víctima, qui ha descrit el canvi de comportament de la seva filla des de la nit dels fets. Segons el seu testimoni, la jove ha tendit a la introversió i ha desenvolupat una addicció al joc com a possible via d’evasió, motiu pel qual rep tractament psicològic.
La defensa ha intentat qüestionar l’itinerari de les joves i la seva interacció amb altres persones durant la nit per contextuar l’escenari posterior als fets. El judici continuarà amb la presentació de les proves pericials, on els professionals hauran de determinar si les lesions descrites són compatibles amb un acte de força o amb el relat de la defensa.