Samushia té tot just 19 anys, però ja se’l considera un dels futbolistes amb més projecció del seu país. De fet, ha estat internacional en categories inferiors. Format al futbol base del Dnimo de Tbilisi, el passat febrer va fitxar pel Rio Ave, on havia de jugar amb l’equip sub’23.
A finals de juny, Samushia acaba contracte. El jugador és un atacant polivalent, amb capacitat d’actuar d’extrem, preferentment per banda esquerra. Arribaria lliure a l’FC Andorra i, segons els mitjans georgians, signaria per tres temporades.
L’extrem ja ha destacat en les competicions locals del seu país. Així, va aconseguir el premi al millor davanter en la Copa Vitali Daraselia, el 2023. També va ser nomenat per la Federació Georgiana com a millor jugador juvenil.
De fet, ha estat el mateix futbolista qui ha assegurat que el fitxatge està fet, en declaracions a Georgian First Channel. Així, explica que una lesió li va tallar la progressió al club portuguès. Així, afirma que “he signat un contracte de tres anys i em prepararé per a la temporada a Andorra. Espero recuperar la forma”.