Inter i FC Santa Coloma continuen la tasca de persecució del líder Atlètic d’Escaldes, que amb un solitari gol de Casadesús n’ha tingut prou per derrotar la Penya Encarnada, que segueix embussat en una zona de molt perill. Encara bo que ni Ordino ni Sant Julià no han sumat. En efecte, els ordinencs, en el darrer partit de la jornada, han caigut contra la UE Santa Coloma per 3 a 1.
Els colomencs han resolt el partit en cinc minuts a l’equador del primer temps. Faysal en dues ocasions, una de penal, i Portuga han marcat els gols de la UE. Filosa ha reduït les distàncies al minut 68 de partit. Els altres colomencs, l’FC, també ho ha tingut molt bé en el primer partit del dia contra el Sant Julià. Virgili, Toribio, Miguel López i Miguel Ángel, aquest darrer de penal, han marcat els quatre gols del triomf colomenc.
En l’altre partit de la jornada, l’Inter d’Otger Canals ha derrotat per 2 a 0 l’Engordany. Dos gols de Sascha Andreu abans de la mitja hora de joc han estat suficients per lligar els tres punts que serveixen els escaldencs per mantenir la pugna pel primer lloc i obren una distància molt gran entre el quart i el cinquè classificats.

Faysal lluita per una pilota.

Control de l'Atlètic d'Escaldes al centre del camp.

Celebració d'un dels gols de l'Inter d'Escaldes.

Comentaris