De fet, ha estat a redós d’aquesta assemblea, que hi ha hagut socis que han demanat poder tenir accés al llibre major de comptabilitat. Segons les fonts consultades, la federació no ha d’entregar dit llibre però sí que està obligat a mostrar-lo almenys durant els quinze dies previs a l’assemblea si algun soci ho demana. I no hi ha hagut manera. De fet, la majoria del termini, d’aquests quinze dies, la seu federativa ha estat tancada per vacances. I, després, si no era en presència d’Otero no es mostrava res. I, de fet, l’únic que s’hauria facilitat, segons les fonts, és un balanç.
És possible, doncs, que l’assemblea d’aquest divendres, que entre altres coses hauria d’aprovar els comptes del 2025, sigui impugnada ja pel sol fet que no ha estat a disposició dels socis, dels federats en aquest cas, el llibre major de comptabilitat. Diversos federats, que són socis del CATP però no tenen cap vinculació amb la junta directiva d’aquest club, han mostrat la seva estranyesa pel fet que Otero es negui en rodó, i des de fa temps, a mostrar amb total transparència tots els detalls comptables.
Alhora s’ha recordat que fa uns dies que el club de tir de precisió va celebrar la seva assemblea i es van viure uns moments de tensió atès que Otero es va presentar amb una saig amb voluntat d’assistir a la reunió. Però el president de la federació ha estat desestimat com a soci del CATP i el president de la FAT no hauria presentat cap oposició al fet que se li negués l’afiliació al club. En conseqüència se’l va convidar a marxar i encara que a desgrat no li hauria quedat cap altra opció que marxar.