No hi haurà canvis en la capitania de l’FC Andorra. Els cinc futbolistes repeteixen respecte de la temporada passada i es consoliden com els principals referents d’un vestidor que ha tornat a experimentar força moviments durant el mercat d’estiu.
Nico Ratti continuarà portant la veu cantant i afrontarà la seva tercera temporada com a primer capità del conjunt tricolor. El porter argentí és, a més, un dels futbolistes amb més vinculació amb l’entitat i iniciarà el seu novè curs al club comptant les dues etapes que ha viscut al Principat.
Al seu costat hi haurà quatre jugadors que també acumulen una trajectòria important defensant la samarreta tricolor. Martí Vilà afrontarà la seva setena temporada a l’FC Andorra, mentre que Sergio Molina arribarà a la sisena i Diego Alende, a la cinquena. Completa la nòmina Lautaro de León, que iniciarà el seu tercer curs al club.
D’aquesta manera, l’Andorra manté intacte el nucli de capitans en una temporada en què la plantilla presenta diverses cares noves. L’experiència acumulada dels cinc futbolistes dins de l’entitat tornarà a ser un dels punts de suport del vestidor tricolor durant el curs 2026/27.