L’FC Andorra confirma el seu traslladat a Encamp per disputar el ‘play-off’

Un cop constatat que, com es temia, l’estat del Nacional ha quedat molt malmès per l’obertura dels Jocs dels Petits Estats, els tricolors ja treballen en la logística per disputar al nou camp de la FAF el duel d’anada contra l’UD Eivissa

Els jugadors tricolors ja s'han entrenat a Encamp aquesta tarda.
Els jugadors tricolors ja s'han entrenat a Encamp aquesta tarda. FC ANDORRA

L’FC Andorra oficialitzarà aquest dimecres el trasllat al nou estadi de la Federació Andorrana de Futbol (FAF) a Encamp per disputar el play-off d’ascens a la Lliga Hypermotion. Un cop constatat que, com es temia, l’estat de la gespa del Nacional després de la cerimònia d’obertura dels Jocs dels Petits Estats fa impossible disputar en condicions el duel d’anada de l’eliminatòria contra l’UD Eivissa, el club tricolor ja assumeix que toca canviar d’emplaçament. El duel es disputarà, doncs, diumenge, a partir de les cinc de la tarda.

Canviar d’estadi davant una cita de la importància d’una fase d’ascens no acaba de fer el pes. Per això, fins al darrer moment, no s’ha volgut descartar del tot l’opció d’aprofitar un darrer dia al Nacional. Ara bé, la realitat és tossuda. I el càstig que va haver de suportar la gespa de la instal·lació durant l’acte d’obertura dels Jocs, dur. Vist l’estat i comprovat que difícilment es podria millorar les seves condicions, el club tricolor ha acabat prenent la decisió. Aquest dimarts, de fet, la plantilla ja ha entrenat a Encamp.

I aquests es comunicarà oficialment aquest dimecres. S’està pendent, dels tràmits respectius. Però el camí està marcat. Un cop es tanqui això, caldrà preparar tot el dispositiu necessari. I, entre aquest, la logística d’entrades per l’afició visitant. Caldrà veure quina és la petició que es rep des d’Eivissa i fins a on es pot arribar, també tenint en compte el possible desplaçament de seguidors tricolors a Can Misses (diumenge, 8 de juny, 19.00 h.).

Pel que fa a la preparació del duel, plantilla i cos tècnic es desplaçaran aquest dimecres i dijous a la Garrotxa. A les Preses faran una petita estada de dos dies i ja divendres tornaran al Principat. Divendres, la sessió preparatòria es farà al Comunal i, ja dissabte, de nou a Encamp.

Comentaris (1)

Trending