Després de ser segon al Madrid i al Sevilla, el primer repte com a entrenador principal va portar Tabak a Girona, per agafar al CB Sant Josep Girona, el qual competia a l’antigament coneguda LEB Or el curs 2011/2012. Aquesta va ser la primera de moltes experiències com a punta de llança des de la banqueta. A la Lliga Endesa, ha dirigit equips com el Saski Baskonia (2012/2013), Montakit Fuenlabrada (2015), Betis Energía Plus (2016/2017) i San Pablo Burgos (2021), on hi va arribar després de Joan Peñarroya.
També compta amb experiència en el marc continental, havent dirigit al Maccabi Tel Aviv BC la temporada 2015/2016 i havent deixat petjada a Polònia. Al 2019 va firmar pel Stelmet Zielona Góra, on va estar dues temporades. Al 2022 agafà la direcció a la banqueta del Trefl Sopot, on hi tornava deu anys després, havent ja estat al 2012. Tabak també té experiència com a seleccionador, havent dirigit a Eslovàquia del 2018 al 2021.
Abans d’emprendre el seu camí com a tècnic, el croat va ser tota una referencia del bàsquet europeu gràcies a una llarga i exitosa trajectòria com a jugador. Amb 213 centímetres d’alçada va competir molts anys als Estats Units. A la dècada dels noranta va estar a equips com els Houston Rockets, sent campió de l’NBA al 1995, Toronto Raptors, Boston Celtics i Indiana Pacers. Pel que fa a Espanya, va fer-hi estada del 2001 al 2005, on va defensar les samarretes del Real Madrid, Joventut Badalona i Unicaja de Málaga.
A la banqueta, té una complicada missió a Andorra, amb un equip molt encallat. Que malgrat disputar bons minuts, no lliga victòries. De fet, ha encadenat fins a set derrotes i l’ha situat al llindar del precipici, ara mateix. A tocar del descens, les vibracions són molt dolentes. I tampoc no s’ha aconseguit refer l’equip tal i com es pretenia. Aquest dimarts s’inicia una nova etapa amb Tabak al davant. En principi fins a final de curs i amb una única missió: salvar la categoria.