El creixement previst arribarà principalment al febrer, quan s’incorporaran una vintena llarga d’estudiants amb la segona convocatòria de l’Escola Internacional de Doctorat, els primers doctorats industrials i els nous bàtxelors virtuals en Ciència Política i Relacions Internacionals.
La dada pren especial rellevància en un context en què, segons ha remarcat Minoves, les promocions de batxillerat són cada vegada més petites tant a Andorra com a la resta d’Europa. Tot i això, aquest curs hi ha 237 estudiants de nou ingrés, lleugerament més que l’any passat. “D’un grup més reduït de joves, una proporció més gran ens tria”, ha destacat el rector.
Entrant en detall, Administració d’Empreses és, de moment, la titulació que concentra més nous estudiants, amb 57, seguida d’Infermeria, amb 36, i Dret, amb 28. A aquestes xifres s’hi afegeix el pes de la formació continuada, que durant el curs passat va arribar a 1.026 persones repartides en 124 programes.
-Seguirà ampliació