L’ENA fa una crida a artistes residents o amb vincles amb Andorra, provinents de diverses disciplines escèniques com el teatre físic, la dansa, la música, la performance o el teatre de text. El requisit principal: tenir ganes de participar en un procés creatiu col·laboratiu i experimental. No hi ha limitació d’edat.
El projecte F5 es desenvoluparà entre el 15 i el 21 de setembre en format de laboratori intensiu de creació. La iniciativa finalitzarà amb una mostra oberta al públic el dissabte 21 de setembre al Teatre de les Fontetes de la Massana. Cada artista seleccionat rebrà una remuneració de 720 euros bruts.
Segons l’ENA, F5 “no és només un espectacle: és un espai de trobada, de risc i d’experimentació compartida, on el procés creatiu col·lectiu és el veritable eix del projecte”. La convocatòria coincideix amb el llançament de la nova pàgina web de l’ENA (www.ena.ad), que vol esdevenir una eina de referència per al sector artístic del país, amb informació actualitzada i recursos útils. Les persones interessades poden inscriure’s al càsting a través del formulari disponible al web.