El mes de juny es va fer l’acte oficial de col·locació de la primera pedra amb la participació dels impulsors, una iniciativa inversora liderada per MoraBanc, i les autoritats. Després d’uns dies de pausa, els últims de juliol s’ha pogut veure una acceleració amb els primers passos d’una obra, de llarga durada, que ha de culminar amb la disponibilitat de la futura residència Ossa-Sènior Living. Si tot surt bé, durant el 2028.
Així, l’empresa constructora ha instal·lat ja part de l’estructura necessària com ara casetes i les primeres màquines a la zona. També s’han habilitat els accessos a la parcel·la, fet que ha provocat la pèrdua d’alguns llocs de zona blava al carrer del Prat Gran de l’Areny.
A la vegada, els treballadors han començat a fer les primeres tasques. Principalment, d’excavació del terreny, per preparar els fonaments del futur edifici. En tot cas, per ara, res de gran aparatositat però unes feines que ja evidencien de forma clara que el projecte avança amb pas ferm.
La futura residència costarà, segons les previsions inicials, 17 milions d’euros. Se situa a una de les parcel·les que havia ocupat l’antic Prat Gran. Més concretament, a la zona nord del parc, on hi havia un pàrquing de zona verda i les dependències del servei de circulació i de la policia. Quan estigui acabada, haurà de tenir 120 places residencials i 30 de dies. De les primeres, el 55% estaran concertades per Govern.