Així, amb els canvis fets amb la darrera actualització d’Andorra Salut, els ciutadans que la fan servir podran visualitzar, a partir d’ara, els informes d’Anatomia Patològica que s’hagin generat des del mes de març. Això se suma a altres funcionalitats ja existents com ara la de consultar proves diagnòstiques, visites programades o receptes.
A banda d’aquesta novetat, s’han introduït millores per facilitar la navegació per l’aplicació. Entre d’altres, s’ha reordenat la informació de la Xarxa Assistencial de cada persona i s’ha millorat l’apartat de les notificacions sanitàries per facilitar la consulta.
Des de Govern es recorda que els canvis no s’aplicaran de forma immediata en el programa. Caldrà, prèviament, fer una actualització perquè es posin en marxa aquestes novetats.